Linnéa Karlsson

The point

Publicerad 2012-07-06 07:52:00 i Allmänt

godmorgon. En pigg, glad & taggad Linnea sitter och skriver just nu. Är redan på jobbet, men 10 minuter innan jag börjar. Idag är det redovisning eller presentation, välja själv vad ni vill kalla det. Men iallafall politikerna och tjänstemännen i markaryds kommun kommer hit och lyssnar på det vi ska presentera. Alltså om våra 3 veckor här på Kulturhuset, vad vi gjort, vilka som varit här osv. :) med musiken i öronen ska jag fortsätta öva på min bit av de hela. skriver när jag kommer hem, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela