Linnéa Karlsson

love..

Publicerad 2012-07-11 11:31:13 i Allmänt

inte haft tid att blogga eller ork för den delen, men jag har haft 2 svin bra dagar! 
 

måndags; chillade först hemma i ett bra väder. drog på kvällen ut med sanna, träffade affe och jocke och drog till svanen. var där och chillade hela kvällen, åkte båt och hade det gött. träffade daniel där också.
 
tisdags; var i älmhult med pappa, gick på ikea osv. på kvällen drog jag ut med sanna, affe och jocke och vi drog till svanen igen. var där med daniel och åkte ringen med honom som jag lovade. :) väldigt kul! 
 
Idag: vaknade av den jävla postbilen, jobbigt värre! men behövde vakna eftersom snart beger mig snart till faster och rider vilket var en evighet sen sist. ska faktiskt bli svinkul! längtar tills man sitter på hästryggen och rider. hoppas på att jag kan ta en bild och lägga upp :) när jag kommer hem ska jag dra till svanen igen, eller ja beror på klockan. men i så fall med sanna & bror som kanske kommer hit också och jag ska försöka få honom att testa vattenskidor. wish me luck! :D
 
ska ta och kolla igenom lite saker nu innan jag sticker, så puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela