Linnéa Karlsson

jag har trillat för dig...

Publicerad 2012-07-08 20:22:41 i Allmänt

udda rubrik, men skit samma! 

har haft en bra dag idag! 
kollade färdigt på alcatraz innan idag & fy fan så besviken jag blev ändå. 
udda slut iallafall! :( men förövrigt var serien svinbra! 
 
har även genomgått en stor förändring idag. kan ju säga som så att jag inte längre är blond. :D 
så ja, jag har färgat håret. kommer troligen bild imorgon :) 
solen har ju också varit framme idag. så jag passade på att få lite d-vitamin. 
vid halv 6 bestämde jag och sanni att sticka till klint och chilla. 
så vi var där med affis och dom. 
blev inte lång stund, men ändå jätte kul. 
hade ler-sten-vattenkrig med mandus och anton. 
 
har precis käkat blåbär och jordgubbar, vilket var svin gott.
nu blir det att chilla resten av kvällen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela