Linnéa Karlsson

avskrivning

Publicerad 2012-07-02 14:46:43 i tankar omkring...

tänk att få möjligheten att få ändra sin barndom och göra den bättre. Just nu är den tanken i mitt huvud.
Hade tillexempel velat se hur mitt liv hade sett ut idag om mamma och pappa fortfarande bott ihop, men det är en sån sak man aldrig kommer att få veta. Hade också gärna gjort andra val i livet, men som också inte går just nu. 
å andra sidan vet jag inte om mina funderingar hade gjort livet bättre eller sämre. det är en annan sån sak jag aldrig kommer få uppleva. 
 
Vad tror ni? hade ni velat ändra er barndom eller någon händelse? 
 
 
klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela