Linnéa Karlsson

tror jag tog livet av mina ben..

Publicerad 2012-08-07 20:23:26 i Allmänt

helvete är verkligen inte van vid att gå så långt! 
 
 
Som ni vet drog jag ut med Johanna och gick. Vi gick ganska långt och snackade och tänkte inte direkt på sträckan. Men jag började bli lite otålig och ville veta hur långt det va så jag startade `run keeper` och den mätte sträckan hem.. Och när jag kom hem stod den på 6 kilometer och då var det bara till att dubbla. Så tro det eller ej jag och Johanna gick 12 kilometer på 2 timmar och 20 minuter. Jag är iallafall mycket nöjd med min prestation! :) 
Sen är jag även glad över att vädret lyckades hålla sig bra. 
 
Bestämde även att jag ska sova hos Johanna imorgon med mina kååmpisar Johanna och Sandra.. Alltså Johanna x2! ;) Kommer bli mysigt. Men nu ska jag gå och ta en härlig dusch och sedan vila mina fötter som tagit mycket stryk ikväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela