Linnéa Karlsson

tror faktiskt att det är tisdag idag.. eller onsdag menar jag.. (a)

Publicerad 2012-08-08 11:10:52 i Allmänt

God morgon på er! Allvarlig rubrik, trodde faktiskt att det var tisdag idag tills jag kollade mobilen och insåg att det var onsdag.... 
 

Jag vaknade precis och är ändå fortfarande helt slut. Hade verkligen kunnat sova längre. Men jag måste göra lite vettiga saker här hemma idag innan jag drar till Johanna. Men å andra sidan har jag knappt rört mig ut fläcken än så länge. Ligger fortfarande i sängen under mitt ur mysiga och sköna täcke och har inte ens känt efter om jag har någon träningsvärk vilket jag skulle tro att jag har... 
 
Nähe här kan man ju inte ligga längre. UPP OCH HOPPAS, SÅ SKRIVER JAG SEN! 

Kommentarer

Postat av: Edina

Publicerad 2012-08-09 13:44:36

Hoppas att allt är bra :D

Svar: det är superbra! du med eller? :)
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela