Linnéa Karlsson

sooooooolen!

Publicerad 2012-08-09 13:32:23 i Allmänt

Min värld gungar just nu..
 

Kom hem från sötnosen Johanna för en stund sen. Tack för en jätte skojig kväll och njut av det "äckliga" godiset! ;) Sånt dära intern skämt eller vad det heter.. HAHA 
Jag var verkligen äckligt varm efter att ha legat under täcket och glott film.. Eller så är det bevisat att jag är så jävla het... ( alltså vafan är det med mig idag? ) Men tillbaka till att vara varm. Jag tog en dusch.. Så nu inte längre varm. 
Ligger just nu ute men datan i hammocken som gungar fram och tillbaka och solen steker på mina ben. Så fett härligt alltså! Ska ligga här en stund till iallafall sen blir det att gö något annat. Vet inte vad dock.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela