Linnéa Karlsson

sista veckan

Publicerad 2012-08-13 12:49:47 i Allmänt

Tjena hallå hej.. Tillbaka idag och idag mår jag riktigt bra! :)
 
Har redan varit vaken i 4 timmar vilket är ovanligt för att vara mig vid denna tiden. Men eftersom skulan börjar nästa vecka är det väll dags att börja FÖRSÖKA vända dygnet i alla fall. Lär inte gå så bra om helgens planer går som jag vill! ^^ Har iallafall varit ute idag i solen och hjälpt pappa med veden... SHIIIT DUKTIG CHEY ALLTSÅ! Känns bra att man gjort något vettigt än så länge. Ska ta det lugnt nu fram tills pappa åker till jobbet vid 2 och sen ska jag så smått börja göra mig i ordning till kvällens vattenskidorsåkning med kusinerna som kommer från fjärran för att åka ;)
Tror även att jag ska ta på mig våtdräkten och åka lite :) vi får se!
 
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela