Linnéa Karlsson

premiär!!!

Publicerad 2012-08-06 22:15:08 i Allmänt

Finns inget bättre än att göra premiär "hösten 2012" i simning. Och det blir bara bättre när luften är frisk och det regnar. Sjukt härligt att vara tillbaka! ♥ 
 
 
Änglen själv smsar med mig och jag trivs till 1000. Snart dags att gå till kojs och sova in en ny dag och vakna upp till en ny dag med nya händelser... hah, där kände jag mig väldigt poetisk eller något typ? öhhhh whoot... alla bara vad snackar människan om? :s 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela