Linnéa Karlsson

Onsdag.

Publicerad 2012-08-29 17:01:21 i Allmänt

Tjena!
 
Sjukt trött efter denna dag i skolan. Var inte alls kul, var mest segt och när man fick reda på att man skulle fotograferas till elevrådet blev man mindre munter. För till skolan kom en helt ofixad Linnéa och när jag får reda på det blir det kaos i mitt huvud.. Dagen i allmänt har innehållt bad, lång rast då jag även lyckas skada mig.. -.- Icke smidigt alltså.. Men vad ska man göra när det redan hänt liksom? Hoppas att dem som såg det skrattade lite åt min urkassa balans.. SLUT OM SKOLAN NU
 
Kom hem som vanligt och började fixa med lite saker jag behövde göra inför morgondagen fotografering med klassen. Sen blev det att jag satt mig här under tiden maten är i full gång. men eftersom den är färdig nu blir det att jag bloggar sen! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela