Linnéa Karlsson

måste man alltid skriva en rubrik? det är svårt när kreativiteten inte finns närvarande..,

Publicerad 2012-08-07 11:47:12 i Allmänt

Har suttit nu i ett bra tag och försök komma på något jag kan skriva men inte kommit på något direkt.. Så tror jag återkommer senare och bloggar för dehär går ju inte... Sitta och skriva om ingenting ( precis som jag gör nu) är inte kul.. För att det ska bli något roligare kan ni kolla på bilden istället.. 
 
Tycker om denna bilden på något vis. Den känns 100% Linnéa. Liksom inget smink, ofixat hår och gympaskor. Kanske låter egotrippat att säga så men man måste ju få ha egna åskiter om sig själv, eller? :) haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela