Linnéa Karlsson

Kul kväll och nostalgi!

Publicerad 2012-08-11 16:22:24 i Allmänt

NUUU LEVER JAG IGEN!
Hade en bra kväll hos Natalie igår med Sanna och Therése. När jag först kom dit åt vi och snackade. Sen bestämde vi oss för att cykla till Shell. Så upp på cykeln och skjutsa Tess (a) när vi väl sedan var på Shell fick vi idén att när vi ändå var där kunde vi lika gärna cykla till Coop eftersom det är billigare där. Så på cyklarna och så cyklade vi först till mig för att jag trodde att jag glömt en sak och sen vidare till Coop.

Vi handlade då och sen drog vi till strömsnäs igen och hem till nattis. Men där var vi inte länge utan ut igen och träffa markarydare med a-traktorer. Vi var i Klint och hade "fest". Fast egentligen stod vi bara och snackade, haha kul! Kom hem till nattis igen vid ett typ.. Somnade vid tre eller något vilket är dåligt för min del. Klockan har varit över ett varje natt sen i onsdags och sen upp hyfsat tidigt varje morgon utan igår :))

Vaknade 11 då Sanna skulle dra hem och sticka till väla, avis!! Efter det körde vi på ett lite barnsligare filmval. Kollade på rosa och kände sig liten igen ^^.

Långt inlägg här och tack till er som orkade läsa detta' :)

Kommentarer

Postat av: sannaaa'

Publicerad 2012-08-12 19:45:37

åh, för söta är vi! :D <3

Svar: vi är jätte söta, socker får ta och passa sig nu vettu! ;) <3
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela