Linnéa Karlsson

kallkväll, 2 anledningar..

Publicerad 2012-08-09 22:49:30 i Allmänt

Som ni kanske märkte innan gjorde jag inlägget på 2 minuter typ. Ville inte att Sanna skulle behöva vänta på mig längre. Jag måste allvarligt börja bli snabbare på att göra mig iordning. Tycker fan synd om dom som behöver vänta på mig, HAHA! 
 
Var på svanen och hade en mysig kväll där. Åkte båten och var social och snackade med alla typ, inget ovanligt med båten eller de andra. Vädret var helt underbart, på tal om annat. 
Vill bara säga till er som cyklar hem i en kväll som idag typ att hålla munnen stängd när det är massa flugor, myggor och sånt skit i luften. Jag hade i alla fall otur idag så jag svalde något äckligt. Trodde jag skulle hosta upp mina inälvor så äckligt de va! bläääääääää..
 
Och eftersom jag fryser så jävla mycket just nu ska jag krypa ner under ett varmt VINTERTÄCKE och kolla tv och så småning om somna. Så skriver imorgon kompisar. Godnatt! 
Blond brud, känns som evigheter sen. eheheehehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela