Linnéa Karlsson

I cry!

Publicerad 2012-08-22 20:45:58 i Allmänt

Blir antagligen inte mycket till bloggning idag, men lite kan jag väll skriva ihop. 
Skolan var inte så märkvärdig. Fått några fler böcker i mitt älskar 157. Sen har jag även fått smaka på hur det är med att ha den sjukt låååånga och härliga rasten. Jag och Sanna stack ner till byn och gjorde ett litet besök på ica! ( fetton! ) Tror ändå att vår choklad var bättre än det som serverades i matsalen idag. -.- 
Träffade också min saknade lärare, Anja från Trarydsskolan! Var jätte mysigt att få ge henne en kram och prata om framtiden och gamla minnen därifrån. :D 
 
Efter skolan blev det en spontantripp till Ljungby för att kolla efter ny jacka. Hittade ingen, men hittade en ny skolvääska istället som jag är mycket nöjd med. :) 
Nu blir det slöa framför tvn och sedan en dusch.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela