Linnéa Karlsson

home sweet home!

Publicerad 2012-08-06 12:39:44 i Allmänt

då var linnéa hemma igen och det känns helt underbart. att sova i sin egna säng efter 16 dagar var det bästa av allt. - jag älskar dig!! hahaha humor på någon låg nivå. 
 
hade en stor hög med tvätt som luktade rök i väskan nu när jag kom hem. så idag är jag faktiskt duktig och tvättar mina och pappas kläder. bara erkänn jag är duktig! :D 
så medans tvätten är i maskinen tar jag mig tiden att blogga lite. min kompis Tess tyckte jag skulle blogga oftare och jag skriver inte dehär för att jag vet att hon läser...     
 
min bloggning de senaste veckorna har varit sämst. men har gjort saker typ hela tiden.. Ölands veckan var helt underbar!
ekerumscamping ♥ 
borgholmsslottsruin ♥ 
havet ♥ 
solen ♥ 
bror ♥ 
 
och förra veckan umgicks jag mycket med sanna, bror, robin, gustav och carl. fast jag har ändå bloggat lite förra veckan, men iallafall ;) haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela