Linnéa Karlsson

framgång

Publicerad 2012-08-07 22:53:48 i Allmänt

 
 
 
Får ju inte bara glömma att skriva att Sverige fick ännu ett brons idag i brottning igen. Mannen som klarade av denna prestationen gjorde sin sista tävlig och avslutade med ett olympisktbrons!  
 
( Jag skiter fullständigt i om folk inte bryr sig om sport. Men läs då inte inläggen med de olympiska ringarna. För jag gör precis som jag vill och skriver tamefan vad jag vill också för detta är min blogg!. Detta gör mig till kung... HAHA ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela