Linnéa Karlsson

Första dagen!

Publicerad 2012-08-21 20:26:10 i Allmänt

Första dagen nu avklarad. Måste säga att det var sjukt kuligt att träffa klassen igen.. Gud vad jag saknat dem! Särskilt Sanna, som jag inte träffat på hela sommaren! ♥ hah ;) Nu går man då i 9A, den bästa klassen.. No offense B! 
 
Fått ett helt nytt schema och det är lite siochså med det. Vissa dagar röriga med många lektioner och andra med lite lektioner och lååååånga raster.. Typ imorgon då den snälla schemaläggaren (jakob) gjort så vi fått håltimme i samband med middagsrasten. Tror vi hade rast från 11.10 till 12.40! Hur bra är inte det på en skala? 
 
Tycker helt ärligt det känns tomt och vemodigt utan de gamla niorna.. För när dom lämnade oss kom på samma gång de jobbiga yngre upp på högstadiet.. Då det antaligen kommer bli stökig miljö i vissa fall, men men. Nu är vi iallafall äldst på skolan och det känns bra på ett sätt. 
 
Dag ett - check √ 
Alla andra dagar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela