Linnéa Karlsson

Fixas och grejas!

Publicerad 2012-08-25 18:47:05 i Allmänt

Festivalen sög typ. Blir bara mindre och mindre varje år, vilket är synd! Men var där i typ 3 timmar iallafall och ja! 
Kom hem igen vid 5 eller något efter att ha gått från strömsnäs och nästan hem. Nästan hem?! Jo var såhär att Sanna fick punka så hennes pappa kom och hämtade cyklen och körde hem oss. 
 
Just nu håller jag och Sanna på att fixa oss inför kvällens kuligheter i strömsnäs.. Hoppas det inte suger lika mycket som festivalen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela