Linnéa Karlsson

en helg nämre

Publicerad 2012-08-10 12:35:01 i Allmänt

OH LORD, sov till halv 12 idag.. Alltså HALV TOLV. Helt jävla sjukt ju! Tur att jag har vänner som vill dela med sig av sina händelser och smsar och väcker mig, annars hade jag sovit längre. Och vädret är skit sugigt så kan inte gå ut och göra det jag borde/ska. Så istället ska jag sitta inne vid min data och nörda tills jag känner att jag borde packa tills ikväll. Blir till att dra till Natalie ikväll med Sanna och Therése och sova där en natt sen lördagen blir de något annat. 
 
Men i alla fall jag bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela