Linnéa Karlsson

BACK TOO SCHOOL.

Publicerad 2012-08-20 20:59:37 i Allmänt

Då var sommaren 2012´ slut.
Med jobb, sol, semester, härliga utekvällar och härligt folk ska jag inte klaga..
Tack alla fina människor som gjort denna sommaren perfekt! ♥
 
Imorgon börjar allvaret igen..
"hejdå liv, hej plugg".
Börjar nian, vilket betyder att vi är äldst! Alltid något bra med det.. 
 
Allt är nu förberett tills imorgon då väckarklockan ringer prick sju.
Ingen sovmorgon här inte... 
 
Dags att försöka sova lite så alla möter en glad Nea imorgon.. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

- Just do it! - GO HARD OR GO HOME. citat som tar en genom livet. min blogg, min vardag, mina tankar, mitt liv - so let´s go crazy! Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela